Close

Mailing reklamowy i najlepsze techniki

Mailing reklamowy

Dobry mailing reklamowy jest nowoczesny, przyjazny dla odbiorcy i przede wszystkim — przynosi zamierzony efekt. Jaki jest jego cel? Oczywiście ma on za zadanie zachęcić odbiorców do wykonania określonej czynności: zapisu do newslettera, kupna nowego produktu czy skorzystania z oferty specjalnej. Zastanówmy się, co decyduje o jego skuteczności.

Standaryzacja wymiarów

Ustandaryzowanie szablonów – to podstawa mailingu reklamowego. Przecież nie chcesz, aby Twój mailing reklamowy zawierał e-maile, które zawierają zupełnie inne szablony i rozmiary. Dla własnego spokoju i zadowolenia odbiorców, ustandaryzuj rozmiar swoich szablonów. Zazwyczaj szerokość nie powinna przekraczać 600px. Długość szablonu może być różna, ale pamiętaj, że jeśli będzie on zbyt długi, dostawcy usług mailingowych mogą skrócić jego treść.

Mailing reklamowy oferuje wiele sposobów na kreatywność

Możesz połączyć media społecznościowe i mailing reklamowy, aby stworzyć pozytywne doświadczenie klienta. Na przykład firma marketingowa z Utah przeprowadziła kampanię świąteczną, w której wysłała kartkę i banknot 20$, zachęcając odbiorców do przeznaczenia tych pieniędzy na cele charytatywne. Po zeskanowaniu kodu znajdującego się na odwrocie karty, pojawiał się film wyjaśniający na YouTube oraz hashtag, którego można było użyć, publikując informacje o swoim datku w mediach społecznościowych. Zwiększyło to świadomość ludzi na temat marki i podkreśliło wartości firmy w społeczeństwie.

Mniejsza konkurencja

Wiele dużych firm zamienia z powrotem swoje fizyczne wysiłki marketingowe na rzecz marketingu cyfrowego. Digital jest bardziej przyjazny dla środowiska, a także łatwiej jest zacząć widzieć szybkie wyniki w przypadku mailingu reklamowego.

Pamiętaj, że większość ludzi przynajmniej przegląda swoją pocztę elektroniczną przed wykasowaniem e-maila, a kolorowy, kreatywny e-mail ma znacznie większe szanse wyróżnić się w czyjejś skrzynce pocztowej niż Twoja strona w Google – przynajmniej na początku.

Nawet jeśli ktoś nie wykorzysta Twojego kuponu lub oferty specjalnej od razu, może go zatrzymać, zwłaszcza jeśli jest to coś, czego potrzebuje. Wtedy, gdy będą szukać nowej pary spodni lub oferty na elektronarzędzia, będzie bardziej prawdopodobne, że Twoja firma przyjdzie im do głowy.

Dodaj komentarz

Leave a comment
scroll to top