Close

Potencjał promocyjny namiotów reklamowych. Jak wykorzystać go w swojej firmie?

Popularnym nośnikiem reklamy outdoorowej są billboardy, plakaty, czy banery reklamowe. W celu wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji warto sięgać po mniej oczywiste sposoby promocji, które przyciągną uwagę potencjalnego nabywcy i zwiększą rozpoznawalność firmy. Niekonwencjonalnym środkiem promocji marki są m.in. namioty reklamowe, których szeroki potencjał objawia się zwłaszcza na eventach i wydarzeniach plenerowych. Dlaczego warto z nich skorzystać?

Nośnik szeroko pojętej reklamy

Namioty reklamowe zaliczane są do praktycznych narzędzi wykorzystywanych w promocji. Oprócz potencjału reklamowego firma może bowiem czerpać z ich użytecznego charakteru. Ze względu na swoją konstrukcjęnamioty reklamowe są nieocenionym wsparciem letnich eventów plenerowych, targów, pikników i festiwali. Chronią przed słońcem, opadami i wiatrem, a ich montaż odbywa się bez wsparcia profesjonalnej ekipy. Zwykle przybierają postać zadaszonego stoiska na aluminiowym stelażu z regulacją wysokości i stabilizacją ustawienia. Są przy tym doskonałym nośnikiem reklamy.

Poszycie namiotów zwykle wykonuje się z poliestru przystosowanego do wykonania nadruku. Dzięki temu ściany i zadaszenie stoiska pokrywa kolor identyfikujący firmę, a także jej logo, hasło reklamowe, czy charakterystyczny wzór. Na namiotach może pojawić się dowolna grafika, zdjęcie, bądź logotyp firmowy, a nadruk będzie doskonale widoczny z daleka. Potencjalny nabywca jest więc w stanie odróżnić stoisko określonej marki od pozostałych uczestników wydarzenia, a dzięki konkretnie zaaranżowanej przestrzeni łatwiej zapamiętuje firmę. Warto bowiem wiedzieć, że namioty reklamowe pozwalają wydzielić określoną przestrzeń na evencie do wyłącznego użytku marki. Stoisko można tym samym dowolnie zaaranżować, dostosowując jego specyfikę do działalności firmy.

Namioty reklamowe na eventach i targach

Standardowym zastosowaniem namiotów reklamowych są wydarzenia plenerowe. Stoiska sprawdzą się podczas pikników i festiwali na świeżym powietrzu, wspierając zarówno organizatorów, jak i firmy prowadzące sprzedaż podczas eventu. Zadaszone namioty reklamowe będą dobrym schronieniem dla sprzętu elektrycznego, tekstyliów, czy artykułów żywnościowych. Osłonią wystawcę przed czynnikami atmosferycznymi i sprawią, że będzie on wyróżniał się spośród innych uczestników wydarzenia. Stoiska warto wybierać także na branżowe targi i pikniki edukacyjne. Nic nie stoi na przeszkodzie, by skorzystać z nich również w zamkniętych halach wystawowych. Możliwość montażu dodatkowego oświetlenia jeszcze bardziej przyciągnie uwagę uczestników, którzy zapamiętają charakterystyczną wystawę marki.

Wybór namiotu reklamowego dla firmy

Wybierając namioty reklamowe trzeba wziąć pod uwagę zarówno ich estetykę, jak i trwałość. Stoisko musi być odporne na działanie czynników atmosferycznych, a nadruk na pokryciu nie powinien tracić swoich intensywnych barw. Ważne, by namiot radził sobie z silnym wiatrem w plenerze, ponieważ od tego zależeć będzie bezpieczeństwo znajdujących się w pobliżu osób. Jednocześnie jego konstrukcja musi ułatwiać wielokrotne składanie i przewożenie, być lekka, lecz solidna. Na stronie https://www.vitabri.pl/namiot-ekspresowy/namiot-ekspresowy-v3 znaleźć można namioty reklamowe dobrze łączące funkcję reklamową z użytkową. Stoiska z aluminiowym stelażem i poliestrowym pokryciem pozwalają na umieszczenie dowolnej treści promocyjnej, przy jednoczesnej trosce o bezpieczne i bezawaryjne użytkowanie. Oprócz standardowych namiotów z pokryciem dachowym, stoisko może mieć przykryte ściany, podłogę, czy otwory okienne. Do wyboru jest aż kilkanaście rozmiarów konstrukcji, a ich użytkowanie ułatwiają akcesoria w postaci oświetlenia, systemów mocowań, czy toreb do przenoszenia.

Zakup namiotu reklamowego może być doskonałą inwestycją w promocję marki. Nietypowy nośnik reklamy outdoorowej przyciąga wzrok uczestników wydarzenia i jest łatwiejszy w zapamiętaniu od standardowych ulotek i billboardów. Przy wyborze namiotu trzeba wziąć pod uwagę zarówno estetykę, jak i trwałość konstrukcji. Stoiska reklamowe można zamówić m.in. w Vitarbi, gdzie zwykle mają one postać aluminiowych stelaży z poliestrowym pokryciem.

Dodaj komentarz

Leave a comment
scroll to top